2erkekannesi111 Hamileliğim beklenmedik durumda sürprizle oldu. Bu durumda lazeri bırakmak zorunda kaldım evde kendim yapıyordum Philips marka lazer cihazıyla. Benim durumda olan bırakan yada bırakmayıp devam eden varmı . Hiç değilse yüz bölgeme yapsam diyorum 🤔
gizem3435 2erkekannesi111 benim doktorum da önermedi doğumdan sonra devam et dedi. Mecbur ara vermek zorunda kaldım.
2erkekannesi111 yasminnnnnnn tabi doktora danısmakta fayda var herhangi bir merkeze sordum yüzümde kullanabileceği mi söyledi ama cesaret edemiyorum tabi
rab8guney Kleopatra- doğumdan ne kadar süre sonra başlıyorsunuz acaba bende şuan ara verdim de çünkü ve o arada kişisel temizliğinizi ne ile yaptınız
ldyarse 2erkekannesi111 Canım bende güzellik merkezine gidiyordum doktorum bana devam edebilirsin istersen demişti ama tabi bu dönemde kıllar çok çabuk uzadığı için köklere etki etmiyor diye yaptırmadım dondurdum bence bekle biraz doğurunca devam edersin
2erkekannesi111 ldyarse merkezdeki cihazlar kadar etkisi olduğunu düşünmüyorum evde kendi yaptığımın . Hiç değilse çene bölgemden dolayı istiyordum çünkü çok geç çıkartıyor çıksa bile ip ağda çok çabuk çıkartıyor 😔
ldyarse 2erkekannesi111 Tabi ki yapabilirsin ağda da yapsan lazerde aynı şeye çıkıyor benim hamileliğimde sanki kayboldular doğurduktan sonra nolur bilemem baya bir azaldılar yani
MMelissaaa- 2erkekannesi111 doktorum bir zararı yok ama hormonlardan dolayı kıllara etki etmez demişti. Lazercim de genital ve göbek hariç her yere yapıyorum dedi. Daha öncesinden para verdiğim için devam edeceğim 4. Ayımı bekliyorum. Özel bölgeye ve göbeğe de artık ağda 🤷🏻♀️