Fatmacbnn sızın ıcın,hastane yapıyor egerkı esınız ssklı ıse onun adına yatıtor dogum parası,sut,parası ıse sızın,adınıza pttye yatıyor
Benım,donemım de 3 sene once ben sskya gıdıp basvuru yapmıstım ama gecen hastaneye gittim,devlettw bırı,doğum yapmıstı orda hemsıreler ese bılgı verır ken duydum kımlık bılgılerını alıyorlardı sızın oyle degılse bulunduğunuz ılcenın ssk kurumunu arayıp başvurur yapın