Arkadaşlar merhaba
Magositi gebeliğimin 4.ayından beri kullanıyorum.Ama son 2 haftadır doktorum durumuna bak eğer aşırı yorgunluk hissedersen günde 2 ye çıkar dedi.Ben de 2 haftadır günde 2 içiyorum.Ama az önce eczacı günde 2 çok uygun değil ben eşime sadece 10 gün 2 içirdim sonra 1 e düşürdüm dedi.kime inanacağımı şaşırdım.Sizlerde günde 2 içen var mı?