gkbyza ağırlaştıkçe ağrı oluyormuş tabi ama bende bilmiyorum bu kadar bu denli mi ağrı oluyor. Belki bebek aşağı döndü, gelmek üzeredir belki o yüzden bu ldar baskı yapıyordur. Bi doktora gitme şansınız varsa gösterin derim. Belki uygun fiyatlı özellerde muayene vs. Gibi en azından bebeğin durumunu öğrenmiş olursunuz. Acile gitseniz ultrasonla bakmıyorlar mı acaba devlette.. Onu da bilmiyorum 🥺 bu ultrason bence acillerde de olmalı acil durumlar için. bi şansınızı deneyin inşallah hayırlısıyla doğurursunuz benim 5 aylık olcak şimdiden ağırlığı zorlamaya başladı. Allah tüm hamilelere yardım etain valla