21+2 de doktorum böbreklerde hafif büyüme var onu takip edeceğiz dedi ama çok önemli bir şey gibi bir tavırla söylemedi yine de içim rahat etmedi detaylı ultrasonumu yapan doktora muayene oldum o da evet hafif büyüme olmuş böbreklerde ama sık görülebiliyor sonradan düzelebiliyor dedi 10 gün önce detaylıda böyle bir şey yoktu halbuki. Bu durumu yaşayan sonradan düzelen var mı bebeğim kız bu arada buradaki geçmiş postlarda erkek bebekte görünüyor çoğunlukla yazmışlar ama.