Sisife Merhaba. 24 haftalık tek yumurta ikizlerine gebeyim. Çok fazla belim ağrımaya başladı. Regl olmadan önce olan bel ağrısı gibi. Vajinaya baskı vs çok fazla oluyor ama hiç belim ağrımamıştı. Bunlar normal mi bu haftalarda? Yaşayan var mı?
Portakalcicegi Sisife 29+4 günlük cift yumurta ikizlerime hamileyim bende 2 gün önce doktor randevum vardı benimde aynı regl öncesi olan bel ağrısı gibi ağrım vardı söyledim yalancı sancıların başlamış dedi 2 doz bir gün 2 doz ertesi gün ciğer geliştirici iğne yaptık her ihtimale karşı hazırlıklı olmak için. Normal bir durumda olabilir ama yine de bir doktoruna söyle bilgi ver bence. Şuana kadar hiç ağrım yoktu cünkü benimde meğersem yalancı sancıymış o
Masalinmevsimi Sisife merhaba bisey sorcam ne zaman belli oldu ikiz gebeliğin acaba ? Doktorum bana da söyledi kese büyük ikiz olabilir diye . 6 haftaliktim. Siz hatirliyormusunuz kesenin cmni 6 haftalikken
Sisife Bebekdelisi evdeyimhep. Bu sabah uyandığımdan beri sürekli ağrıyor ve hep yatıyorum yine de yarına kadar filan bakıcam geçer inşallah
Sisife Portakalcicegi yaa öyle mi :( çok geçmiş olsun. Ben de takip edeyim biraz daha o zaman geçmezse bildireyim doktoruma
Portakalcicegi Sisife yine de canını sıkmak istemem canım üzülme stres olma belki seninkisi öyle değildir benim haftam biraz daha büyük diye belkide. En iyisini doktorun bilir bol bol yat dinlen randevuns kadar her ihtimale karşı.
Portakalcicegi Bebekdelisi kasılma nasıl oluyor tam olarak anlamıyorum canım yaa işte su sıralarda bel ağrısı başladı bugünde kasıklarıma böyle bir anda pat diye bir ağrı saplanıyor. Kısa sürüyor. Kasılma sertleşme gibi mi oluyor
Sisife Masalinmevsimi bana da kesen biraz büyük demişti ama ikiz olabilir dememişti. Şimdi baktım ultrason fotoğraflarına 4 hafta 6 günlükken benim kese boyutu 5 hafta 4 günlükmüş. Msd=0.97cm. Ama daha bebek gözükmemişti. 6+3te tek bebek gördük kalp atışı duyduk. 8. Haftada ikinci bebek ve kalp atışı gözüktü