minikmelek1311 Kızlar bugün bütün gün sancım var belim ve karnım ağrıyor. Karnım sürekli sertleşiyor. Ne olduğunu anlamıyorum.
seda2209 minikmelek1311 ay benim de 37 haftadan beri yani 1 haftadır öyle alt kısmda çok baskı var belim karnım adet ağrısı gibi ağrıyor aralıklarla. Karnım sürekli sertleşiyor ama ne olduğunu anlayamıyorum 🤦🏻♀️
minikmelek1311 seda2209 ben daha 34+6 yım yataktan kalkamıyorum ağrıdan. Ne yapacam bilmiyorum. Erken doğumdan korkuyorum
Selosshh seda2209 bende öyleyim son zamanlarda haftam 37+3 ama böyle bi ağrı giriyor aha doğurcam zannediyorum sonra gidiyor aşırı sertleşiyor bebek içeride ama taş gibi karnım 🥲 bi an önce doğusa da rahatlasam diyom
seda2209 minikmelek1311 benim o haftalarda az az başlamıştı ama 35 de nst de hiçbir şey çıkmadı. Doktor yalancı kasılmalar korkma demişti. Ama ağrı şiddeti çoksa gidin acile bir görünün burda ben geçen post açtım kimse cevap vermedi sildim 🤦🏻♀️