incitanesi_ Kızlar yumurtlama gününden 14 gün sonra regli olacaksak bat 27 Ekim oluyor 27 günde bir regli görüyorum ona göre de bat 25 oluyor. Siz uygulamaya göre mi hesapliyorsunuz batı ovulasyon testinde yumurtlama gördükten sonraki 14 güne göre mi?
Bebekliannee incitanesi_ merhaba canım benim bat 23 yani bugün adet olmadım hem ovulasyon testi yaptım hemde kaset test silik çıktı net gibi yani . Yarın kan vereceğim. Ortalama 27 günde bı adet oluyorum. Ayın 8inde yumurtlama gördüm o günden itibaren sayarsak bugun 14.gun oluyor
incitanesi_ Tomrishatun yani uygulamaya göre karar vermiyorsun canım demi benim çatlama 14 ünde oldu o zaman bat 28 mi oluyor
incitanesi_ Bebekliannee canım benim de normalde uygulamaya göre 25 ibat. Ama ben ovulasyon testinde ayın 13 ünde yumurtlama 14 ünde çatlama gördüm. İlk kez reglim geçirecek sanırım. Bugün kan testi verdim 9 cikti degerim
incitanesi_ menessare canım diğer aylar 2 ayı net biliyorum erken yumurtlama oldu dr a gittim tesadüf erkendi yumurtlama var dedikten 14 gün sonra regli oldun 2 ay. Bu ay dr a yumurtlama vakti gitmedim ovulasyon testiyle baktım dr un dediği gibi olmadı reglinin 13. Günü gördüm yumurtalamayi testte.
incitanesi_ beniminikuzum08 valla bu konu karışık uygulamaya göre 3 gün ama ovuslasyonda yumurtlama gördüm ondan 2 hafta sonra regl okunuyor o zaman 4 5 gun var
Bebekliannee incitanesi_ 25 ise daha var 9 çıkması normal ki. 5 üstü gebelik var demek ama yükselirse sağlıklı gebelik demektir. Siz yarın birdaha kan verin