miranmomsss Başka doktora da gidebilirsiniz kontrol için, ultrason cihazlarinda da farklılık olabiliyor. 37 haftada doğum olursa belki normal olur, öncesinde sezaryaniniz yoksa. Benim de durumum benzer, üstelik sezaryenim var ve suyum da çok fazla. Allah hepimize kolaylıklar versin🤲