pprensesannesii Kızlar bir önceki tartışmayı eksik yazmışım silinebiliyormu acaba ? Nasip olursa doğumum 22-23 marta geliyor. Nasıl kıyafetler alıcağımı bilmiyorum yazlıkmı kışlıkmı yardımcı olurmusunuuuz😍
Opheliaaa pprensesannesii 0-3 ay birkaç parça kışlık mevsimlik al Sonrası yazlığa dönersin Zaten bebekler çabuk büyüyor 0-3 aylık aldığın kiyafetler 2 ay anca giydirdim o da en fazla 🤭
Bebekdelisi pprensesannesii ınce alırsın mart ıcın az al ıncelterek gidersın yenı doğan kıyafet kımısı 1 ay kımısı 3 ay giydirir 2550 doğum yaptım baya giydi benım bebeım