TvitySe bende 15+5 haftalığım başından beri bi belirti yok biraz uyku halsizlik vardı o da yavaş yavaş geçiyor, arada göğüs ağrısı, kramp tarzı şeyler oluyor ama çok sürmüyor onun dışında bi belirtim yok en son 12.haftada gördüm bebişimi baya iyi hareketliydi bende evham yapıyorum ister istemez inşallah gittiğimde yine iyi olduğunu görürüm💚 Allahım bütün bebeklere sağlık versin 🤲