2Meyve-
Ben dün sos yaptım 2 saat beklettim sosta zeytin yağı göz kararı koydum, 5 diş sarımsak rendeledim, tuz, pul biber ve karabiber döktüm. Bir güzel karıştırdım sonra fırına attım 180 derece 25 dk 🤗 hiç kokmadı bana tiksinirim normalde kokusundan