xbebeginannesi sanırım göbek fıtığı var. Çoğu zaman kendiliğinden geçiyor. Kontrole gittiniz mi, bakıldı mi
Sislikten çok kan olmamasi gerek. Kıyafetine takılıyor sanırım. Ayrıca göbek bağı düşmemiş sanırım yikiyorsunuz, böyle bir durumda göbeği islatmaniz süreci uzatır. Şu geçirmeyen bantlar var onlardan kullanın ya da sabırlı olun havalar çok sıcak değil zaten