A_syma kadın sizinle dalga geçiyor hala savunuyorsunuz. Bir insan hayatında bir bebek bezi görmese dahi reklamlarda görür yahu. Onun don gibi bir kumaşı bile yok üstelik.
Ve size acı bir gerçek söyleyeyim; bebek bezinin nasıl bir şey oldugunu bilmekten bu kadar uzak olup da üreme yetisini kullanıp hamile kalıp, çocuk dünyaya getirmek bence çok komik. Kusura bakmayın hepimiz bazı konularda bilgisiziz, ögreniyoruz ama bu seviyede degil ya… bunu bilmek icin ana olmaya gerek yok. Üstelik çocuk yapmayı düşünmüş biri bu kadar bilgisiz ise oturup araştırır biraz bebek olayı nasıl, bakımı nedir diye…