20 gün önce arkadaşım orada doğum yaptı sonuna kadar normal için zorluyorlarmış. Herşeyiyle ilgileniyorlar bence tek olumsuz yanı stajyer doktorlar. 6-7 doktor başında ama o acıyla çok umursamıyorum dedi arkadaşım. Ben de kısmetse orada doğum yapacağım.