Pamugum02 _anne_kuzusuu00 ayy çok şükür canim cok sevindim kavustugunuza, darısı bize inşallah 🙏 nasıl geçti normal mi yaptın, ayse hanim ve Koru hastanesinden memnun kaldın mi
_anne_kuzusuu00 Pamugum02 normal yaptım canım gerçekten mükemmel bi kadın mükemmel bir doktor ebeler hemşireler hasta bakıcısı dahil herkes o kadar güzel ılgilendiler ki hiç pişman olmadım
Pamugum02 _anne_kuzusuu00 ayy cok sevindim canım hem senin adina hem kendi adima🥰 benm sezeryan olacak ama inşallah bende senin gibi memnun ayrilirim hastaneden 🙏
_anne_kuzusuu00 Pamugum02 insallah canım rabbim yardımcın olsun sağa sağlim kavuş yavruna al kucagına 🙏🙏🐣