_anne_kuzusuu00 benim dogumum aksam 20.30da oldu canim once sivi seylerle basladigin icin kesin yanina corba ve kayisi hosafi oneriyorum gunduzden cok ac kaldigim icin baya acikmistim. Ilk yurume biraz zor oluyor ama yurudukce agri biraz hafifliyor bir de agrin oldugu zaman igne iste serum iste en azindan hastane surecinde rahat oluyorsun eve gelince pek kullanmadim ben ilac canim depend kesin al bence cok is goruyor ben bas agrisi vs olur diye kahve falan aldim yanima ama olmadi canim bas agrisi bir de hastane yakininda pek yemek satan yer yok ona gore git bence acikiyorsun cunku birde spinal falan olacaksan ameliyat sirasinda boynunu cok oynatma canim sonrasinda agri oluyormus ben elimden geldigince sabit durdum agrim olmadi cok sukur