Sahinzeynep Merhabalar , Gebelik sürecinde saç dökülmesi yaşayan var mı ??? Ve bu soruna nasıl çözümler buldunuuz??
UynakBalina Sahinzeynep Benim 4 haftalıktan sonra ilk defa saçım bu kadar dökülmeye başladı..Onca kremler kullanmama rağmen şimdiden başımda saç kalmadı 🤷🏼♀️Hamilelikten mi bilmiyorum ☺️
Tubatgn Sahinzeynep Oluk oluk döküldü ilk trimesterde, 2 de durulur gibi oldu, şimdi 3e giricem azalıyor. Hiç bir çözümü yok maalesef hormonlar döküyor 🤦🏻♀️
Yarenn92 Sahinzeynep benimde dökülüyor doktoruma söyledim karanfili demleyip suyunu saç diplerine sür dedi daha denemedim ama iyi geliyormuş diyorlar