Ahsenveannesi incitanesi_ ben kan verdikten 4 saat sonra e nabiza düştü sonuç çıktıktan 2 saat sonra e nabiza düşüyor dendi
GizemKadirr incitanesi_ Canım hiç endişelenme için ferah tut benimde kuzenimin öyle dokuz çıkmıştı Allah nasip ettikten sonra yükselir değerin hiç merak etme çok erkendir o yüzden öyle çıkmıştır
incitanesi_ Ayezhanim umena kızlar bana dua edin sağlıcakla kucağıma alayım çok çektim. İçim ürperdi. Nolur dua edin hayal kırıklığı olmasın…
umena incitanesi_ kötü düşünme lütfen beş üstü hamileliktir bende ilk 99la öğrenmiştim hep kendimi kastım acaba kötü bisi mi diye sonra sonra yükseldi kasma kendini anın mutluluğunu yaşa afiyetle sağlıkla kucağına alırsın insaallah çok amin 🥰🥰
Ayezhanim incitanesi_ canimbenim inşallah sağ salim kucagina alırsın 🤲Rabbim esirgesin hayırlı bir şekilde kucağına al inşallah 🎀
ferhpnar incitanesi_ 9 varsa gebesin bence benim ilk hamileliğimde 12 çıkmıştı 2 güne bir kan ver düzenli artıyorsa korkma inşallah sağlıkla ilerler