deletedmom734 vala canım elbiseli gecelik aldım 1 kere giyindim keşke onun yerine 2 takım daha pijama alsaydım. Gerçi bu kişiden kişiye değişir ama elbiseli gecelik de altına tayt gitmek zorundasın ben kapalıyım zaten azda bacaklar dışarı da hemde üşüme ihtimali var. Kesinlikle pijamalı ain Türk kahvesi kola nescafe ve nol bol bitter ye ve 3 lt ve üstü su iç dediler spnal olduğun için baş ağrısı yapmaması için ben sadece şu içtim diyebilirim deki gibi hemde 5lt yi buldu böylelikle hem sutum geldi hemde basim hiccc agirmadi , son da takılı olduğu için tuvalete çıkma sıkıntım olmadi. Sutumun gelmesi için 1 gün önceden rezene ve hipp still süt yapıcı çay içtim ve bol bol emzirdim.
Su an göğüslerim yara GARMASTAN POMAT ve philips AEVNT KALKAN var onlarla çok yi okdu