Ben 10 haftalık hamileyim fakat sadece öncelikle afedersiniz arada bir kalça ağrım oluyor ve şimdilik sadece göğüs ağrım çok var hele ki dokununca daha çok ağrıyor ben endişeleniyorum ha bir de sadece sabahları bulantım oluyor sizce normal mi böyle olması hani belirliter azalır mı 10 haftalık gebelikte