39 haftalık gebeyim sabaha karşı nişanım geldi geceden ağrılarım vardı sabahta ağrıyla uyandım acile gittik çatı muayenesi oldum açıklık yok lekelenme ve yumuşama var nts de doğum olacak kadar sancı yok dedi. ne zaman doğum başlar ara ara sancılar geliyor çok yoğun değil kızçeler 🤗🤗🤗🤗💙💙💙