melekdenizkoo Kızlar yarın 39. Haftaya giriyorum ishal oldum çevremdekiler doğum belirtisi diyor siz ne düşünüyorsunuz
Aylin-aydemir Ya evet bende dün geceden itibaren sürekli büyük tuvalete gidiyorum ishal de değil kabizda 38+1 benimde doğum habercisi diye biliyorum bende 🤷♀️