semaaab 11 haftalık gebeyim hergün değil ama arada idrar yaparken yanmam mevcut idrar tahlili verdim temiz çıktı ama emin olamıyorum 😫
Mucizemolsunn semaaab nioli yağından iki damla damlatın iç çamarına ,iyi geliyor,bide innozpro diye bi takviye var ,mfk doktorunun takviyesi o da iyi geliyor,ikisini bir deneyebilirsiniz
semaaab Sağlıkçı olduğum için herşeyi düşünüyorum o da çok zor oluyor sağlıkla bebeklerimizi kuçağımıza alırız inşallah 🧿