Merve3593 Hamileyken, saç kestirmek hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Batıl inanç var ya ömrü kısalır diye bu yüzden biraz tedirginim
1prenses2prensanne Merve3593 bende inanmıyorum buna ama hamileyken de kestirmedim hic hamileyken saçlarım hic olmadığı kadar uzuyor ve canlanıyor
Minik_annee Merve3593 valla ben kestirdim kısa giriyoruz çok uzun du kurumak bilmiyordu ayrıca böyle şeyler saçma geliyor bana
tugbacns Allahın verdiği ömrü saç kestirerek mi kısaltıcaz gerçekten aşırı saçma geliyor ben kestirdim saçımı yine olsa yine kestiririm.
MMelissaaa- Yapmayın lütfen arkadaşlar. Allah’ın yazdığı kaderi siz saç keserek veya kesmeyerek mi değiştireceksiniz ?
Zynpbr00 Benim saçlarım çok hızlı uzadiği için iki kere kestirdim hamileyken. Saçma geliyor böyle inançlar:)