SbhtYlmz öncelikle çok gecmiş olsun canım postun sahibi ben değilim en üste gidersen ben de aynı senin gibi yorum yapmışım yanlış anlaşılma olmuş herhalde bide postu yapan kişi postu silmiş malesef en üstte ben durdugum için yorumumla ben açmışım gibi oldu 🤣🤣