nagihanyesim yani rapor olayını bilemiyorum ama tavsiye ederim gerçekten... bende. Pembemavi ile neriman hanım arasında gidip geldim ama sevdim doktorumu yani 🙋🏼♀️ Önceden şevkette sonrada yıldırım dorukta çalışmış hatta ordan bile hastaları hala geliyormuş diye duydum yorumlarına falanda bakabilirsin... tabi en önemlisi senin ısınman kişiden kişiye değişiyo, beklentine bağlı 😊