Hamilebiranne_ Elele Madre park beşiği kullanıyorum hala 8 buçuk aylıgız. Bebek arabamız Casual Cadillac Air Trona travel sistem onda da hala puset kullanıyorum oğlum 8 kg henüz 13 kg ya kadar puset taşıyor. Birde araba da uyuması vs içinde kolay oluyor.
Hastane çantasına ben Şubat’ta 3 takım, çorap,patik,ağız mendili, hırka vs koydum ama kullanmak nasip olmadı eve gitti direk oğlum solunumdan yoğun bakıma alındığı için. Hastane ile görüşün bir bana kendileri hasta bezi bağladı ilk gün ikinci gün gece ekstra uzun ped kullanmaya başladım. Birde hastane çok sıcaktı Şubat başı olmasına rağmen içerde tişört ile durdum oda 28 derece filandi