Dark -Muallime- doktorum 14-15 den sonra başlattı. Ama karnım çok büyük değildi o zamana kadar. 18 den sonra çok büyüdü. Kilo karın durumuna göre ayarlanabilir Hiç çatlağım yok özellikle 20 den sonra bolca sürün
-Muallime- Dark Teşekkür ederim ben de 19 haftalığım o zaman bir an evvel başlayayım.Marka öneriniz var mı?
Dark -Muallime- evet kesinlikle başlayın. Ben lierac kullandım. Doktorum mustela önerdi o an bulamamıştım. Ama lireac bence çokta yağlı değil o yüzden ben sabahları onu sürdüm. Akşamları bebe yağı sürdüm. (Uni baby - Dalin