Ahsenmom ikimelekannesii22 Evet, 10. Günde gittim. Şimdi tam 1 ay oldu kırkım çıkınca gideceğim birde
Minigim38 Sezaryanda dışta dikiş oluyor mu hastaneye gidip dikiş aldırıyor muyuz yoksa yapıştırma mı oluyor acaba 🤔
kuzeymomsss Zeyzey_12 doktorum da çağırmadı açıkcası. Doktorum erkek eşimde severdi doktorumuzu, hocam birdaha ne zaman gelelim dedi. Çünkü eşime dedim 40.günde de çağırır büyük ihtimalle diye. Doktorumuz da ikinciyi düşündüğünüz zaman beklerim dedi😂😂
Kleopatra- ikimelekannesii22 Evet, 1 hafta sonra gittim doktor kendisi gel dedi zaten gün veriyor sana.
myangelson ikimelekannesii22 Perşembe günü ameliyat oldum pazartesi çağırmıştı kontrole. Bir de 40 çıkınca yani kanaman bitince gel demişti