tugcezrhlgl önümüzdeki haftayı beklememen daha iyi olur erken haftalarda enfeksiyon ciddi bir durum olabiliyor doktorum sürekli uyarırdı beni olursa hemen gel bekleme diye kötü koku enfeksiyon sinyalleri veriyor gitmezsen devamında kaşıntı da oluşur mantar da eşlik etmeye başlar allah korusun 🤲