28112014 39+4 beklemedeyiz hala belirti bi var bi yok Rabb’im hayırlısıyla sağ salim bir avazda kucağımıza almayı nasip etsin kızlar 🤲
Mavisperi Omersmom88 normalde 39+1 olmamız gerekiyor ama Ekim çocuğu olmak istemedi 27 eylülde 35 haftada dünyaya geldi 26 günlük olduk bile
duuyqquu Omersmom88 39+0 bugün 🙈 dün 20dk arayla bütün gün karnım sertleşti + bel ağrısı ama akşama geçti gelesi yok heralde bu çocukların 🫠
Yasmn_17 Omersmom88 39+2 bekliyoruzz 🥹 yürüyüş,hurma,sıcak duş, çömelme hareketli vs yapıyorum ama tık yok 🤭🤣 sağlıkla gelsin inşallah
eminedlbz Gelmiyor gelmiyor 39+3 hiç bı belirti yok 😬 pupp hastalığı nedeniyle kasinmakla meşgulüm 7/24 😭