Merhaba hanımlar, mthfr 677t benım heterozigot ve iki tane düşüğüm var 11. Haftaya gelmeden düştü ikisi de aşağı yukarı aynı haftalarda. Bazı doktorlar bu gen heterozigot da olsa homozigot da olsa kan sulandırıcı kullanmaya gerek yok bir etkisi de yok diyorlar, çok üzülüyorum o zaman benim düşük yapmamın nedeni ne :( iğne bir işe yaramayacaksa hiç mi sağlıklı gebelik geçiremicem. Benım gibi olup iğne kullanıp sağlıklı doğum yapan var mı çok üzgünüm çaresiz kaldım.