Feslegenn Babe time test kullanan var mı ilk defa silik çizgi çıktı adetime 3 gün görünüyor bakar mısınız ![https://www.hizliresim.com/sll9y9b]
gozdeileri Feslegenn var givi görünüyor canim hayırlısı olsun.. bence bi Kan testi ver kesin sonuç için
Bebekliannee Feslegenn bu ay hekes gebe kaldı ya ne güzel buda benim şimdi yaptım ovulasyon testi a. Adet günüm bugün
Civcuk Bu testi kullanmadım ancak ben erken gebelik testi ile reglime 6 gün kala hamile olduğumu öğrenmiştim. Senin gibi bu şekilde ikinci çizgim silikti. Bence kan testi yaptırıp kesinleştir durumu.
Feslegenn Yarın gidip yapacağım ama heyecanlandım ne bileyim 🤗 erken gebeliği de bilerek almadım yanıltıcı çizgi cikiyo demişlerdi o yüzden kaset almistim Civcuk