Nazyun 10 ekimdi bizim ve geçti sizler ne durumdasınız ? Bu arada ne agrım var ne sancım yürüyüş yapmaktan bacaklarım agrıyordu onuda bıraktım herşeyi oluruna bıraktım kısaca bizim kızın geleceği Yok 😞 40+1 olacağımı hiç düşünmemiştim 😏
Rmysametehan Nazyun benimde bugün 40 oldum ne gelem var ne giden yürüyüş merdiven yaptım yok bundan sonra yapmıyacam artık ne zaman gelirse 😔
Nazyun Rmysametehan aynen öyle yapmadıgım şey kalmadı sadece çok yorulmakla kaldım bende bıraktım herşeyi en azından enerji toplayayım dedim boşu boşuna yoruluyorum halim kalmıyor
Rmysametehan HticeAkan zor zor gerçekten strese giriyoruz bu şekilde bi an önce gelseler kızlar Doğum yapınca haber verin 😊benden öncekiler hep doğurdu ve psikolojim bozuldu artık telefonlar susmuyor sürekli doğurdun mu doguracan mı demelerinden çok sıkıldım