Kivircikkuala evet eşimin sperm sayısını düşük olduğunu öğrendik sonra zaten bende polikistik over sendromu vardı doktor zor ameliyat şart demişti eşime kadın doğum bana bi ilaç verdi tabi bende yaklaşık 30kilo kadar verdim ve şuan 15+2 sakın ümitsiz olmayın günleri iyi değerlerin ben doktora eşimin sperm sayıları düşük dediğimde hepsini doğuracak halin yok bi tanesi lazım bize demişti 😂😂😂 demem o ki iyi bi doktor şart ben felaket bi kasık ağrısıyla gitmiştim yumurtlama olmuş günleri değerlendir demişti belki o gün gitmesem hastaneye kesinlikle değerlendirmezdim o günleri