asilannesii Arkadaşlar doktorum bana şeker yükleme yapmadı kanda takip edeceğiz demişti. Bende babamin şeker ölçüm aleti vardı evde onlar kahvaltıdan 2 saat sonra ölçüm yaptım 137 cıktı. İnternette 2 saat sonra ölçün yazıyordu tokluk için. Sizce çok mu ya
Niloyumben asilannesii birinci saat ölçmelisin gebelerde birinci saat dikkate alınıyor. O değer de 140 altında olmalı. Gebelikte 1. Saatten sonra değerin düşme eğiliminde olduğunu söylemişti endokrin doktorum.