Goncaelfida46 Elifderin34 valla benim ki baya bonus gibiymis annem saçlarımı kazittirmis biryantin sürmüş ne yapmış derken biraz saçlarımı açmış 😂😂
berceste5155 Goncaelfida46 bunların hepsi hurafe benim de hiç midem bulanmadı yanmadı kızım gür saçlı doğdu
Sofistikee Kaynanam senin miden yanmıyor bebeğin kel olur dedi. Resmen bebeğim saçtan ibaret doğdu. Kapkara bı sürü saçı vardi. Kaynanam şok:d
Erbe Goncaelfida46 mide yanması saçla alakalı değil ilk bebeğim erkekti ve nerdeyse saçları omuzlarindaydi kırkı çıkmada kestirmek zorunda kaldık düşünün okadar uzundu ama grma mide yanma olamamıştı herkes diodu hicmi miden yanmadı bulanmadi ama hiç bişi olmadı
Nurcanyks Goncaelfida46 bende şuanda kıvırcık saçlı yok cicukkende bonus kafaydim bende diyorum inş halasina çeker saç konusunda 😁
duyguogretmen61 O biraz mide sağlığınızla alakalı oğlumda çok midem yanıyordu. Ama saçlı bir bebek olarak doğmadı. Şimdi kızımda da 21. Haftada olmama rağmen acayip midem yanıyor. Lisedeyken reflüm vardı ben ona bağlıyorum. Mideye baskı olunca hemen nüksediyor.
Tuba11 Goncaelfida46 inşallah canım 🙏 ben kel istemiştim valla öyle de oldu. Kel bebek çok seviyorum 🤗🤗