Merhaba arkadaşlar 5 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum. Kan pıhtılaşması için test verdim ve 2 genimdede pıhtı çıktı bunun devamında coraspin kullanmaya başladım bu ay yumurtlamadan 10 gün sonra 5.54 ile gebeliği öğrendiğim 12. Günde değerim 20 ye yükseldi ve bugün 14. Günde 8 düştü. 2 gündür oskapar iğne ve progestan kullanıyordum. Böyle bir durum yaşayıp sağlıklı gebeliği olan oldu mu? Tüm önlemleri almama rağmen gene düşüğüm oldu canım çok sıkıldı artık umutlanamıyorumda