Merhaba arkadaşlar 🌸 Ben de doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Korku içeren herhangi bir cümle kullanmayacağım :)
Isteğe bağlı sezeryan oldum. Normali hiç denemedim. Iyi ki sezeryan oldum ya da keşke olmasaydım demiyorum. Bu çocuk bir şekilde çıkacaktı benim seçimim sezeryan oldu 😊
17 Ekimde hastaneye yatisimiz yapıldı. Tabi sinir stres korku heyecan beni haftalar öncesinde basmaya başlamıştı bile.
Odaya giriş işlemlerini hallettik. Sonrasında kan alındı ve bir kere nst bağlandı. Odada başka herhangi bir işlem yapılmadı.
- Tabi ben sürekli salya sümük ağlıyorum. Çok korkuyorum. 30 yıllık hayatımda damar yolu actirnamisim, ilk kanımı evlilik işlemlerinde vermişim, covid aşısını olmak için 1.5 saat psikolojimin hazır olmasını bekleyen ben ameliyat olacağım. Nasıl ağlamayayım 😑-
Bir yandan hemen olsun bitsin istiyorum bir sonraki aşamalara gecenin bir yandan saniye geçmesin istiyorum. Böyle arafta bir durum.
13.30 da ameliyathaneye indik. -Esimi almaları için nr pazarlık yaptım ama yok 😔 fotoğrafcı serbest ama eş yookk neymiş hijyenmis heer hijyen 😒
Ilk önce acil odası gibi geniş bir yere aldılar. Perdelerle bölümlere ayrılmış. Orda damar yolu acacaklardi. - Ben hala ağlıyorum-
Hemşire geldi, neden bu kadar ağlıyorsun işte şöyle güzel böyle güzel falan.
Şuan kendime ağlıyorum , şimdiyi yaşıyorum , kimsesizim falan diyip hala bir umut esimi almalarını bekliyorum. Biraz konustuk. Ben kendi basima islem yaptiramadigimi birinin elimi tutmak istediğimi söyledim diğer hemşire geldi o kısmı da hallettik.
Sonra ameliyathaneye geçtik. Aneztezi uzmanı geldi. - Eğitim cahilliği alır dedigimiz tipti tam.- Bebek hemsiresi çok iyiydi her şeyi anlattı aşama aşama.
Spinal + epidural oldum. Damar yolu gibiydi daha ötesi değildi. Sadece biraz daha uzun sürdü sanırım epiduralde dolayı.
Hemen zaten o sıcaklığı hissettim. Bir iki dakika sonra da kütük altında kalmış gibi hissettim.
Dr geldi başladılar ama bana başladıklarını söylemediler. Kesi falan hissedilmiyor arkadaşlar. Sanki keskin bir şeyin ucunu sürerdiniz ya vucudunuza acı yoktur masaj gibi gelir hatta işte tam da öyle bir his.
Cekistitmeleri hissedecegimi söylediler. O kısımda hiç korkutucu değil. Baskı hissi olacak korkma çok kısa sürecek dendi. Evet oldu öyle nefessiz kalma gibi bir durum asla olmadi. Saplantıyı şiddetli hissettim, acı kesinlikle yok. Deprem oluyor gibiydi. Hemen bebek cıktı zaten 👼
Sonrasında işlemler biraz uzun sürdü 1 saat kaldım. En son rahîm toparlayıcı serum verildi o beni çok rahatsız etti. Gerginlik hissi yarattı karnımda. Odaya geldikten 1 saat sonra geçti. En z9r kısmı buydu. Karnıma krem zeytinyağ yumuşatacak ne varda surulsun istedim.
6 saat sonra ayağa kalktım. Kulak çınlaması yaşadım lavaboya kadar gidebildik sadece.
Hastane yatağından yatmak kalkmak zor geliyor. Yumuşak olduğu için.
Gaz çıkışı olmadığı için 2 gece hastanede kaldım. Ağrı kesiciler çok iyi 😁 24 saat geçmeden daha da toparlamıştım. Hastaneden çıkarken kendim yürüdüm normal hızda.
Evdeki süreçte biraz ağrı oldu o da oturup kalkarken sadece. Onun dışında bir problem yoktu.
Yarın 1 hafta olacak şimdi çok şükür cok daha iyiyim. Tabi dikkat ediyorum kendime.
Dilim dondugunce anlatmaya çalıştım. Sormak istedikleriniz varsa yardımcı olurum 🌸😊