Benim oğlum da kanala girmedi, 2 gündür çok yorgunum. Yarın 40+0 oluyorum. Yarın son kez muayene edip karar vereceğiz doktorumla. Ben de kaka yapmasından ve suni sancı alıp normal doğumdan sezaryene dönmesinden korkuyorum. Direkt sezaryen mi olsam diye düşünüyorum çok kararsızım. Yarın doktorum ne diyecek bakalım ama gelmeye niyeti yok 🥲