Aden58 evet bende gittim bugün ilaca da gerek yok sadece muayene sık gel perinatoloji altında da takipte olacaksın dedi. Bilmiyorum hayırlısı hakkımızda. Ufak birşey belki ama sıkıntı veriyor ister istemez. Gelişim geriliği olur zayıf olur .. rabbim sağlıkla kucağımiza aldırmayı nasip etsin inşallah 😍🌼