Slnbrn Kizlar sezeryan doğum yaptım spinal ilk yürüyüşten sonra yürüdükçe alt tarafımda mı karnımın içindenmi geliyor bilmiyorum hart hurt ses geliyor yaşayan var mı,?? Neden oluyor bu
Kleopatra- Slnbrn Tuhaf geldi bana. Bende spinal oldum 25 gün önce ama böyle birşey yaşamadım. Bir doktorunuza mı sorsanız acaba?
3prens1prensesmom Slnbrn gebelik boyunca organlar yer degistrdiginden oluyor normale dönmeye calisiyor vucut bagirsak seside olabilir cunku aynisini yaşadım😊
Kleopatra- Slnbrn Gazınız çıktıysa sonrası rahat oluyor zaten. Ama o ses neden olur anlam veremedim. Belkide bağırsaklarınız falan hızlı çalışıyordur büyük abdestinizi yapmak için, olabilir yani.
3prens1prensesmom Slnbrn karın gurultusu gibi yada organlarım hareket ediyormuş gibi tuhaf birseydi bana da organlar yerlesiyor yerine gibi bi aciklama yapmisti hemsireler 😊 cok uzun surmedi kac gun surdugunu hatirlayamiycam 😊 hatta annem şey demisti doğum yaptın ya karnin bebegi arıyor boş kaldı şuanda o yuzden oyle oluyor falan gibi birsey soyledi 🤣🙆🏻♀️🤷🏻♀️