Ayezhanim canim bende 7ci gune bakdim evet ayni cikmis ama iksiide zayif cikmis yok zaten sabah yapmak iyisi banada doktorum oyle dedii su icmeden ilk degil sabahin ikinci idrari ile saat 10-11 arasi civarlarinda yapiordum.7ci gunu degerlendirdinizmi peki?Yanisizden briseg gitmez degerlendirseydiniz her ihtimale karşı ama yumurtlama olunca cok belirir yani bu test baya hassas ben bunun icindeki hediye hcg testi varya onunla adete 6gun kala gebeligimi ogrendimm ilk aydan kalmisdim gebe rabbim sanada versi insallah sj an 2 ayimizi bitirdik biz)