elcinxxx aynı durumdayım. 2 haftadır boğaz ağrısı, burun akıntısı, halsizlik vardı. Son 5 gündür öksürüğe çevirdi. Öksürdükçe altıma kaçırıyorum. Çünkü inanılmaz şiddetli tutamıyorum. Bebeğin suyu da gelebilir diyen var. Yarın kontrolüm var. Doktora soracağım. 31 ekim benim doğumum da inşallah toparlarım. Bu arada bal karabiber, pekmez terayağ tüm kombinasyonları denedim geçmedi canım benimkisi. Gece yatmadan viks sürüyorum böğrüme boğazıma yine böhüm böhüm uyanıyorum.