Pemberuya Normalde bugün regl olmam gerekiyor. Sadece minik lekeler geliyor Çarşamba gününden beri lekeler. sırtım çok ağrıyor bugün de. Dün ve önceki gün soğan suyu içtim acaba o mu bişey yaptı sizce ne yapmalıyım😞😞
Bilibili23 Bilibili23 Pemberuya erken gebelik testi alın ama zaten gebelik varsa çıkar silik dahi olsa.
Pemberuya Bilibili23 yani şöyle ki geçen ayın 26 sında oldum. Ama her ay 3-4 gün geri atıyor yani bu ay bugün idi olmadım döngüm 26-27 gün canm ama sadece pembemsi leke geliyor
Pemberuya Beybi_2022 @Sinem94 İlçedeyim kızlar bugünde Pazar ya olmazsa eşimle gidip nöbetçi eczaneden test alıyım
Sinem94 Pemberuya tamam cnm gebe olabilirsin daha soğan suyu içme leke soğan suyu içince mi başladı ?
Zln2152 Pemberuya canım bi test yap gebe olabilirsin bende de o leke geldi adet olacam sandım daha sonra gelmeyince test yaptım silik çizgiyle dört gün önce gebe olduğumu öğrendim. Sende test yap varsa çıkar zaten
Pemberuya Tomrishatun ama 2 gündür geliyor normalde böyle olunca hemen regl olurdum bu kesik kesik az az kahverengi
Pemberuya Sinem94 ilki Çarşamba günü oldu canm. Daha sonra da kesildi bende regl olcam diye soğan suyuna başladım 2 gün evvel sonra yine gelmeye başladı kahverengi böyle
Beybi_2022 Pemberuya ya nasıl duruyorsun 😂 hadi hadi koş nöbetçi eczaneye test al hemen yap bende günümü bekliyorum asla duramam böyle çabuk 😂😂🏃🏼♀️🏃🏼♀️🏃🏼♀️🏃🏼♀️
Pemberuya Zln2152 Beybi_2022 tamam canlar eşim şimdi gelsin de onunla eczaneye gideyim ilçeya burası nöbetçi eczane biraz uzakta sırtım da ağrıyor ancak eşimle gidebilirşm😊 yoksa bende meraklar içinde kavruluyorum😂 ama ilk bebeğimi kaybettim düştü o yüzden içimde değişik bir heyecan mı desem his mi desem dua edin bana🌸