Crescent96 Hillary Ben kahve bağımlısı biriyim.. Nescafe, türk kahvesi, filtre hepsini cok sever ve içerm ama hamileliğimden beri içemiyorum canım hiç istemiyor midem bulanıyor. Kahve keyfi yapmayı cok özledimmm valla😌
Ayseatr Mide bulantılarım geçtiğinden beri her gün içerim ilk gebeligimdede ictim cok sukur bi sikintim olmadi
_e_b_r_u_ Doktorum bana yiyebilir miyim içebilir miyim diye düşündüğünde bebeğin doğmuş mama sandalyesinde yanında oturuyormuş gibi düşün ona yediririm içiririm dediğin her şeyi ye iç vermem dediğin şeylerden de uzak dur dedi. Günde 2 açık çay 1 Türk kahvesi ya da 3 açık çay seç dedi
cansualisa _e_b_r_u_ saçma olmuş bebeğe de kahve vericekkk değiliz 😂😂😂😂 ki ben hep içtim hamilelik farklı direk bebeğe vermek farklı o doktorunuza sevgilerimi yolluyorum 😅😅😅🤣
MinikMucize63 Ebru-EY valla çok tuhafıma gidiyor geçen de lahana sarması yedim bişey olur mu demiş zekinin biri
ballibocek Hillary günlük kafein limitim günde bir Türk kahvesi olarak belirlendi. ) Ben de bunu genelde latte olarak değerlendirdim. Ama açıkçası haftada belki iki kez ancak içiyorumdur.
2206minik @Hillary bende çarşamba günü öğrendim acayip bel ve kasık ağrısı var yaa o yüzden sordum sende var mı tek bende mi tuhaflık var diye 🤦🏻♀️