17papatya 3.gün yada 5.gün bunlara takılmamak lazım bazı hasta gruplarında 3.gün ile gebelik elde ediliyor 5. güne gitmediği İçin, bazı hastalarda ve merkezlerde direkt 5.gün embriyosu uygun görülüyor. Biraz şans işi, bıraz protokol işi
İnşAllah herşey gönlünüzce olur❤️