İlk defa hamile kaldım anlamıyorum acildeki doktor başka bir hastaneye gönderdi orada kadın dogumdakiler tamam 111 ama bu tek başına bişey ifade etmez kese bile daha oluşmamış 1 hafta sonra gel sağlıklı bir gebelikse belli olur falan dediler karnımda bir ağrı var dedim gazdır dedi gönderdi sizlerdede öyle oldu mu bilen var mı acaba