Tolga61 Gul616161 bende geçen çarşamba oldum çatlatma iğnesi, ilişkiye devam etmem gerekiyor mu, 2 gün ilişki önerdi çünkü doktorum
Gul616161 Ayezhanim canım klomrn kullandım 5 gün sonra doktora gittiğimde 2 tane 17cm demişti. Varmı sence tutma ihtimali
Aysel_krdg Ayezhanim valla bilmiyorum doktorum pek konuşmaz ama çok iyi dedi hemen iğne yapalım dedi adetin ilk gününden sayarsam 12. Gün vuruldum 10 Ekim regl günümdü 22 ekimde çatlatma iğnesi vuruldum bir sonraki reglime de 14 gün var
Gul616161 Aysel_krdg söylemedimi hiç kaç yumurtan var yada ne kadar gelişmiş diye canım. benimde 17 gm var adetime
Aysel_krdg Ayezhanim inşallah canım bide dedi ki yarın ilişkiye başlıyorsun 10 gün boyunca hergün 12 gün sonra da test yapıcaksın
Ayezhanim Aysel_krdg çünkü yumurtan üçüncü günü çatlayacak onun hesabını yapmıştır hadi inşallah hayırlı haberler bende yarın doktora gidicem
Ayezhanim Aysel_krdg catlatma iğnesinin vurumundan sonra 36 . Saati sanırım çatlama oluyormus o yüzden ona yönlendirmiş seni